XXI wiek sprawił, że spora część naszego życia przeniosła się do Internetu. Właśnie dlatego, dzisiejsze agencje marketingowe skupiają się głównie na pozycjonowaniu stron i dbaniu o pozytywny wizerunek w mediach społecznościowych. Niestety takie działania często okazują się niewystarczające. Obecni klienci są coraz bardziej świadomi tego, że w sieci napisać można dosłownie wszystko. Właśnie dlatego sceptycznie podchodzą do reklam, szczególnie tych, w których udział biorą drodzy celebryci i influencerzy. Jeśli więc planujesz rozpocząć działania reklamowe, możesz część budżetu przeznaczyć na działania, które będą się skupiać na tradycyjnych rozwiązaniach, sprawiając, że twoja reklama będzie bardziej „ludzka” i dostępna również dla tych osób, które nie przesiadują całymi dniami w Internecie.
Jak przeprowadzić skuteczną reklamę?
Jednym z najlepszych rozwiązań jest wykorzystanie skutecznej mocy gadżetów reklamowych. Każdy, kto choć raz otrzymał drobny upominek od firmy wie, jak skuteczną mocą cechują się gadżety reklamowe. Każdy z nas lubi dostać czasem prezent, szczególnie od osób, które nie są z nim ściśle powiązane. Czujemy się wówczas traktowani w sposób wyjątkowy i niemal natychmiast odczuwamy potrzebę odwdzięczenia się. Dlatego warto wykorzystać te mechanizmy naszego umysłu w działaniach promocyjnych. Wzbudź w klientach potrzebę zakupu twojego produktu nie tylko ze względu na jego wysoką jakość, ale również na sympatię do twojej firmy.
Dlaczego warto wybrać akurat gadżet reklamowy?
Jednym z powodów, jest wyżej wspomniany mechanizm rekompensaty. Kolejnym aspektem jest działanie na podświadomość klienta. Gdy otrzyma on artykuł codziennej potrzeby z logo twojej firmy, wówczas każdego dnia będzie wpisywał w swoją pamięć twoje symbole. Dzięki temu, w momencie, gdy będzie stał przed koniecznością podjęcia decyzji o zakupie określonego towaru, prawdopodobnie od razu pomyśli właśnie o tobie. Nie bój się wykorzystywać tajników psychologii w sprzedaży, jest ona kluczem do efektywnej reklamy.